11 maj 2017

Birthdaycards


Så blev det min dag igen her på bloggen. Idag viser jeg 2 kort, påtænkt som fødselsdagskort.

På det første kort har jeg brugt papir fra Mörkturkis serie til baggrund. Har brugt Dies til moln, den ene er præget i papiret, synes det giver en rigtig fin effekt og den anden er stanset ud i hvidt papir. 
Baggrunden på ballonen er stanset ud i hvid Vellum og så har jeg stemplet ballonen på hvidt karton og derefter farvelagt med copics. 

På det andet kort har stemplet min egen baggrund, her har jeg brugt liten diamant og afstemplet så det giver 3 nuancer af sort/grå. Den stor diamant er stanset i sort karton og derefter limet på sølvfarvet Vellum. Ligeledes er teksten stemplet på hvidt karton, klippet ud og sat på Vellum.
Derefter pyntet med pink palietter.

Her er de materialer jeg har brugt:

Dies:

Diamant:

Det var alt fra mig i dag😊

DT-Rikke 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar