20 april 2017

Some flowers.


Jeg savner foråret, måske det er derfor der er gået lidt blomster i den denne gang ;)


Det første kort er lavet med nye dies, både teksten, blomsterne og kvisten bag blomsterne. Baggrunden er lavet med rosa "Grattis" (tillykke på mange sprog) papir, det fremgår desværre ikke så tydeligt på billedet.


Blomster er monteret med 3D-klæbepuder, for at løfte dem lidt på kortet. Kvisten og teksten er limet fladt på kortet. Som det ses er blomsterne pyntet med lidt sten fra gemmerne.


Det næste kort er med de skønne, nye stempler "Rosejournaling" og "Lose your mind, find your soul", som jeg har kombineret. Rosen og bladene er farvelagt med ProMarkere. Baggrunden er rosa "Snedrandigt" papir. Cirklen med rose og tekst er klippet ud og monteret på kortet med 3D-klæbepuder, for at løfte det lidt.


Nogle af striberne har jeg tegnet op med en Wink of Stella pen, så de nu er med glitter og så har jeg igen pyntet med lidt sten fra gemmerne.


Det sidste kort, er også med "Rosejournaling" stemplet, dog med et andet, nyt tekststempel "In a world where you can be anything, be kind...". Denne gang er rosen stemplet på rødt, prikket papir fra "Röd" papirserie, bladene er farvelagt med ProMarker og igen er cirklen klippet ud, og monteret på kortet med 3D-klæbepuder. Baggrunden er sort "Svart snedrandigt" papir og sort ensfarvet fra "Svart" papirserie.


Rosen og de store blade er stemplet, og klippet ud nogle ekstra gange og monteret på kortet med 3D-klæbepuder, så de løfter sig i flere lag. Igen har jeg brugt lidt sten fra gemmerne.


Jeg har brugt følgende materialer:

- Die, "Tillykke".
- Die, "Kvist".
- Die, "3 blommor".
- Stempel, "Rosejournaling".
- Stempel, "Lose your mind, find your soul".
- Stempel, "In a world where you can be anything, be kind...".
- Div. papirer i farverne, rosa, rød og sort.

Tak fordi du kigger med herinde, håber det har givet dig lidt inspiration :)

DT - Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar