13 april 2017

Sista påskkorten?

Hej alla!

Det är aldrig för sent att göra påskkort, och definitivt inte på skärtorsdagen så här kommer några förslag på kort att göra.

Till det första kortet har jag använt den svarta pappersserien och stämplat med den här snygga påskstämpeln. Eftersom jag inte hade en stor mängd gula och orange blommor, så tog jag vita som jag färgade med sprayfärg (jag använde Dylusions färger, men det går säkert bra med vad som helst) och sen satte runt om stämpeln, som en ram.

Hi everyone,

It is never to late to make some more Easter cards, and definitely not today, so here are a couple of suggestions on what to do. 

For my first card I used the black paper series and stamped with this cool Easter stamp. Since I didn't have any yellow and orange flowers at home, I took some white ones and sprayed them with Dylusions inks (I am sure you can use any form of spray color).






Det andra kortet har jag använt mina gula och orange Pan pastel-färger och gjort en bakgrund tillsammans med en påskhare och sen stansat ut glad påsk med en av Gummiapans nya dies.

For my second card I used my yellow and orange Pan Pastel colors and made a background with an Easter bunny and then die cut Glad påsk (Happy Easter) with one of Gummiapan's new dies.




Tack för titten, vi ses snart igen!

Thanks for stopping by, see you soon!

// DT-Eja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar