17 april 2017

Påskpresenter/Easter gifts

Glad fortsättning på påsken. 

Påsken är ju godisens stora helg med alla påskägg som göms. Därför tänkte jag visa er vad jag har gjort för påskpresenter denna gången. 

Dom första presenterna gav vi till dotterns dagisfröknar. Där har jag använt mig av den nya påsdiesen och gjort dom små påsarna sen har jag vikt en låda där jag la små choklad ägg i.
Tuppen sitter på wobble springs som gör att man kan röra på den och så studsar den tillbaka igen.

Happy continuation of Easter.

Easter is the candy great weekend with all the Easter eggs hidden. Therefore, I will show you what I've done for Easter gifts this time.

They first gifts we gave to my daughters kindergarten teachers. Where I have used the new bag dies and made those small bags then I fold a box where I put little chocolate eggs.
The rooster sitting on the wobble springs which make it possible to move on, and so the bounces back again.






Dom andra gåvorna jag gjorde gav jag till mina härliga arbetskamrater. Vi har haft det jobbigt ett tag och tycke att vi alla var värda lite uppmuntran. Denna gången använde jag mig av ask diesen. Sen stämplade jag en liten text. Dom blev väldigt uppskattade.

The other gifts I did, I gave to my wonderful colleagues. We have had a hard time for a while and fancy that we all were worth some encouragement. This time I used the box dies. Then I stamped a small text. They were very appreciated.




Material/Materials:


Det var allt för mig denna gången
Thats all for me this time

〜  DT- Jenny S 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar