02 april 2017

Litt nytt från mig/Some new from me

Här kommer några kort från mig med nya fina stämplar och nya så användbara  dies.
Some cards from me with lovely new stamps and nice new dies.
Alla är färglagda med Promarker och storleken är 15x15 cm.
Papper så klart från Gummiapan.
All of them are colored with Promarkers and the size are 15x15 cm.
Papers from Gummiapan of course.

Först ut är ett kort med söta nallar, dies och en gullig text.
The first are a card with bears, hearts and a cute text.
Stämplar/Stamps: Nalle och/and text "free bear hugs"
Dies: Doodlat hjärta och/and Dies till nalle
Nästa kort ut är återigen ett kort från mig med mina favoriter, de nya hönorna och kycklingarna.
Jag älskar dom som ni kanske sett!
Next card are with my favorite, the new chickenstamps. I crazy about them.
Stämplar/Stamps: Blyg kyckling, tjock kyckling, tuppen
Dies; Glad påsk
Sista kortet för denna gång är en uppmaning om att släppa loss.
The last card for this time are about having fun.
Stämplar/Stamps; Robin, text Lose your mind find your soul
Dies: Die till Robin, landskapsbård,moln


Det var allt för denna gång!
That was all for this time!
Tack för titten/Thanks for looking

DT-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar