22 april 2017

Kvistar och blommor

Jag älskar att leka med färger och olika former. Till det passar alla härliga dies och olika typer av distresser. Textstämplar av olika slag kompletterar perfekt och bidrar med olika budskap!



Idag visar jag två olika kort och en liten tag att hänga på ett paket. Alla i samma färgnyanser.


Bakgrunden till detta kortet har jag gjort med en stencil och textstämpeln "Låt det finnas rymd i er samvaro". Diesen är en av de olika som kallas "Kvist". Denna har två små bär.



Understa på detta kortet finns ett enfärgat lila GA-papper. På det har jag klistrat tre kvadrater stansade i ett papper färgat med Distress oxide, som fått struktur av Heavy Body Gel. Ytterligare en dies som kallas "Kvist" samt de två minsta blommorna ur setet "3 blommor".


Här är bakgrunden gjord med Distress Ink på akvarellpapper där jag stämplat texten "Always on my mind". Diesen är två olika "Kvist" samt hjärtat som är en pytteliten dies.


Alla diesen jag använt.

Ha en skön helg!
/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar