28 april 2017

All you need is...

Hej alla!

Idag vill jag visa er några kort som jag gjort med framför allt en stämpel: "All you need is", sen kan man välja mellan "wine", "chocolate", "tea", "coffee" och "love". Underbart användbar!

Till det första kortet har jag använt "tea", och den lilla tekoppen samt tepåsen som jag färglagt med Copics.



Om man tittar lite närmare på den lilla tepåsen så kan man se att jag har satt dit en riktig tråd på påsen.



Och dessutom går tepåsen att ta ur koppen :)












Till det andra kortet använde jag "coffee" och Gummiapans kaffebönor.



Jag satte "all you need is" på 3D-kuddar för att det skulle komma upp lite.




Till det sista kortet har jag använt "love", All you need is love och en av Gummiapans hjärtstämplar.



Det var allt för mig för idag. Vi ses snart!

// DT-Eja







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar