05 mars 2017

Triss i hjärtan



♥ ♥ ♥ 

Här kommer tre kort med en dies/hjärtan som snabbt blivit en av mina absoluta favoriter.

Uppläggen är ganska lika.
Bara lite olika texter och upplägg.


Till alla tre korten har jag använt distresser.

På detta kortet har jag färgat in en bit akvarellpapper med olika blå/gröna nyanser.
Sen har jag stänkt lite vatten som jag blandat med clear Wink of Stella och stansat ut sex hjärtan.

Stämplat på några och sen monterat dom med 3d-kuddar.

GRATTIS är utstansat i akvarellpapper och färglagd med distresser.
Sen har jag clearembossat och monterat med ytterligare fyra som jag stansat ut i vit cardstock.
Tycker det är lättare än att sätta 3d-kuddar.


Även dom små röda hjärtana är färgade med distresser och clearembossade.


På detta kortet har jag tryckt distressdynan på ett akrylblock och sen sprayat med vatten.
Därefter har jag tryckt akvarellpappret i färgen.


Ett hjärta samt texten är monterat med 3d-kuddar.


På detta kortet har jag gjort exakt som på det röda med både texten och hjärtana.


Till TACK har jag använt grön cardstock för att skapa lite höjd och till hjärtana 3d-kuddar.

Sen till sist några blingstenar som dekoration.


Allt material kommer från Gummiapan.


Det var allt från mig den här gången.

Gunilla

♥ ♥ ♥ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar