06 mars 2017

Simple words.

Så har jeg igen lidt kort, som jeg gerne vil vise, denne gang med nogle fine, enkle ord.

Again i have some cards to show you, this time with some fine, simple words.


Jeg har brugt de rektangulære dies med sting i kanten, til at standse både den hvide og farvede baggrund ud. Ordet er standset ud, som et hul i det hvid karton.

I've used the rectangluar dies with stitches, to cut out both the white and colored background. The word is also cut out with a die, as a hole into the white cardstock.


Den farvede og den hvide baggrund er monteret på kortet med 3D-klæbepuder, så der kommer lidt luft imellem lagene og ordet virker "nedsunket" på kortet.

Both the colored and white background are mounted on to the card with 3D foam pads, to create some space between the layers and so the words seems mired into the card.


Ordet har jeg standset ud i en matchende farve og limet ned i udstandsningen på kortet, for at fremhæve ordet.

I cut out the words in matching colors and glued them down into the cuts on the cards, to highlight the word.


Kortene har jeg pyntet med lidt snor og blomster fra mine gemmer, for at skabe lidt fylde på kortene. Blomsterne har fået lidt Stickles glimmer, bare fordi jeg kunne ;)

I've used som string and flowers from my stash, to create some depth to the cards. I also used a little Stickles glitter on the flowers, just because i could ;)


Her har jeg brugt sort karton, som giver en lidt anden kontrast end den hvide karton.

I've also tryed with black cardstock and thats a hole new contrast, than the white cardstock.


Her kan man se lagene, som er skabt med 3D-klæbepuder og de fine huller der kommer i kanten, når man bruger stitched dies.

Here you can see the layers, that comes from the use of 3D foam pads and the fine, small holes on the edge, thats from the Stitched dies.

Jeg har brugt følgende materialer / I've used the following materials:

- Dies, "Stitched Rectangles".
- Dies, "Hello".
- Dies, "Knus".
- Dies, "Thanks".
- Papir, "Mörklila serie".
- Papir, "Marinablå serie".
- Papir, "Röd serie".

Tak fordi du kiggede med..

Thank you for stopping by..

DT - Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar