30 mars 2017

Kort mm / Cards etc

Jag gillar verkligen de nya stämplarna - helt underbara hönor med tupp!
I really like the new stamps - wonderful hens with roaster!

New stamps: birds, clouds, text and woodgrain

Jag använde även den nya träbakgrunden och molnen.
I also used the new wood grain background and the clouds.

New stamps: birds, cloud and woodgrain

Denna veckan tackar vi även av Annika på jobbet och hon gillar änglar:
This week we also say thank you to Annika at work and she likes angels:

Old stamps (still beutiful): Maria and text

Sonen fyllde 16 igår och får börja övningsköra!
The son turned 16 yesterday and can start practice to drive!

New dies: grattis, clouds; Old stamp: sun

Jag har även visat två påskkort på Facebook men inte i bloggen så de kommer oxå här.
På dessa har jag använt min nya favoritdie GLAD PÅSK.
I have also shown two easter cards on Facebook but not in the blog so I show them now.
On these I have used my new favourite die GLAD PÅSK (Happy Eastern).

New die: GLAD PÅSK; Old die: stitched circle

New dies: GLAD PÅSK, chicken wire; Old stamp: tupp

Jag avslutar med några kycklingaskar:
I end with some chicken boxes:

Old die: ask; Gummiapan paper

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar