13 mars 2017

Håll i dig!

Hej alla!

Idag är det min tur att visa ett par kort. Till mitt första kort har jag använt textstämpeln "Håll i dig!" tillsammans med elefanten som håller i en ballong (med en mus på toppen). Jag har färglagt den med Copics.

Hi everyone,

Today it is my turn to show you a couple of cards. For my first card I have used the text stamp "Håll i dig" (Hang on) with the elephant holding a balloon (with a mouse on top of it). I have colored the elephant with Copics. 




Till det andra kortet har jag använt det söta monstret Alex och textstämpeln "Be happy". Jag har även stansat ut några växter vid namn Allium och Pinus.

For my second card I have used the cute monster Alex and the text stamp "Be happy". I also cut out some plants by the name of Allium and Pinus. 



Vi ses snart igen, tack för titten!

See you soon, thanks for stopping by!

// DT-Eja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar