17 mars 2017

Ett kort inlägg/ A short post

Då jag ligger i feber har produktionen inte varit på topp men jag har två kort att visa er idag.

As I'm lying in a fever, production has not been on top, but I have two cards to show you today.


Det första kortet är gjort med en av dom nya text stämplarna som släpptes i onsdags.. det har ni väl inte missat. 
Dessa kort är i storleken 10x10 cm där jag papperpiercat diamanten med olika färger på pappret. 
Texten är en av dom nya.

The first card is made with one of the new text stamps released Wednesday .. that you have not missed?
These cards are in size 10x10 cm where I papperpierct diamond with different colors on the paper.
The text is one of the new ones.


Det andra kortet är ett julkort. Man kan aldrig vara förtidigt ute med dom. 
The second card is a Christmas card. You can never be to early with them.


Det jag har använt mig av är:

What I am using is:

Ha det bra tills nästa gång
Have it nice until next time

〜  DT- Jenny S 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar