28 januari 2017

Bra att ha-kort?

Hello peeps!

Idag är det min tur att blogga och jag har gjort två kort som kanske kan vara bra att ha... Om inte annat var det roligt att göra dem :)
Det första kortet är gjort med den största Old paper-diesen samt kopplade ringar. I den största cirkeln har jag stämplat "Du gör mig lycklig", men det verkar synas lite dåligt på fotot.

Today I am showing you two cards that might be good to give a way at some occasion, if not, they were a lot of fun to make :) 
The first card is used with the largest "Old paper" die and connected rings. In the largest circle I have stamped "You make me happy" eventhough it shows a little poorly on the photo. 








Det andra kortet har jag använt en stämpel som jag verkligen tycker om "Be a flamingo in a flock of pigeons", flamingon finns som die, även om just den här är i chipboard. Och även om de små fåglarna är galet söta är de tänkta att vara duvor.

On my second card I have used a stamp that I really like "Be a flamingo in a flock of pigeons" - an awesome saying! Gummiapan has the flamingo as a die, this one however is in chipboard. The small cute birds are supposed to be pigeons.




Det var allt från mig för idag. Tack för titten, vi ses snart igen!

That is all from me for today. Thanks for looking, see you soon! 

// DT-Eja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar