13 november 2016

Fars dag

Hej alla!

Eftersom det är fars dag idag tänkte jag visa en liten påse som jag gjort av Gummiapans påsdie. Den är embossad med en blomma (tjock rudbeckia). I asken la jag några taggar. Böjen på taggarna är gjorda med hjälp av en av landskapsdiesen, sen embossade jag "Grattis på fars dag", "Det är din dag idag" och "Årets man" i kopparfärg som fadern kan plocka ut en efter en och läsa :)

Since today is Father's day in Sweden I thought I'd show you a small bag I made from Gummiapan's bag die. I embossed a copper flower on it (tjock rudbeckia). In the bag I put some tags. The top of the tag is made with the help of one of the landscape border dies, then I embossed "Grattis på fars dag", "Det är din dag idag" and "Årets man" that the father in question can pick and read :)

Så här ser det ut när den lilla påsen är "packad":

This is what the small bag looks like when it is "packed":



















Och så här ser det ut när det är upplockat :)

This is what it looks like unpacked. 




















Eftersom det var länge sen jag embossade senast så bestämde jag mig för att fortsätta med det. Här är ett kort embossat i guld med två nya stämplar: "Du är guld värd" och "Stardust circle".

Since I had a lot of fun embossing, I decided to continue with that. Here is a card embossed in gold with two new stamps: "Du är guld värd" and "Stardust circle".



















Tack för titten, vi ses snart igen!

Thanks for stopping by, see you soon! 

DT-Eja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar