03 oktober 2016

Två kort med nya stämplar/Two cards with new stamps

Här kommer två kort från mig med några av de nya fina stämplarna.
Here are two cards from me with some of the new stamps.

Först ut ett julkort som man ju måste börja tänka på nu.
Jag har använt mig av stämpeln "små vantar" och dien "stitched squares".
Texten "god jul" är också ny och så fin.
Målat med Promarker.
At the first one I´ve used the stamp "små vantar" and the die "stitched squares".
The text "god jul" also a new one.
Colored with Promarker.

På nästa kort har jag använt mig av de underbart söta kaktusstämplarna "kaktus med blomma", "smal kaktus" och "kaktus". Visst är dom söta.
Texten "Im stuck on you" var ju självklar.
Dien jag använt heter kopplade rutor.
Kaktusarna är målade med Promarker.
At the next card I´ve used the Lovely new cactus stamps, "kaktus med blomma", "smal kaktus" and "kaktus". The text "Im stuck on you" was obvious.
The die is "kopplade rutor" and I´ve colored with Promarker.Tack för denna gång/Thanks for this time

DT-Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar