01 oktober 2016

EN VECKA GÅR FORT!

För bara en vecka sen var det hög aktivitet på Trelleborgs Träffen! Månaders planering och förberedelser och så VIPS! är helgen förbi!!!
Söndagskvällen innebär att all luft gått ur en och man är HELT slut som människa...
Men, snabbt blir det måndag - ny vecka, nya utmaningar!

Jag vill passa på att tacka alla deltagare för denna gången! Intresset var större än nånsin och biljetterna tog fort slut! Jag tycker att det är himla mysigt att många av er återkommer, ni är inte bara våra kunder utan ni blir en del av mitt hjärta <3

Jag vill tacka alla butiker som kommer till träffen! Utan er hade det inte blivit en sån succée!
Tänk att ni kör alla dessa mil för att komma till Trelleborg.

Ett stort tack till vårt Design Team!!!! Ni gör ett FANTASTISKT jobb!
Det är en sån lättnad att ni finns där för att svara på frågor, koka kaffe och hjälpa till där det behövs!!!
Jag är så tacksam!

Sist men absolut inte minst vill jag tacka alla vänner som ställer upp för oss! Inger & Maritha - det är skönt att ni fixar med borden! Aleks, Lotta & Elin - tack för hjälpen med monterbygget! Lotta, Jenny, Helena, Mia, Becca, Karina och Maritha - tack för akuthjälpen med att montera dies... <3

Och så får jag ju inte glömma ungdomarna! Lukas, Theo & Hanna - TACK!!! Det gjorde ni bra!

Och så Petra... för att du finns där och lyssnar, coachar, planerar och strukturerar... jag är dig evigt tacksam <3

- - - 

Alla nyheter finns i shopen, dock saknas det bilder på de nya diesen! Ska försöka hinna lägga ut dem i helgen! Påfyllning på dies ska komma i veckan!

Jag kan även berätta att vi har köpt upp hela Riddersholm lager! Ni som gillar vintage är varmt välkomna till en PROPPFULL liten lagerbutik som heter Gummiapan... MASSOR av varor som inte kommer att läggas ut i vår webshop. 

Gummiapan har öppet på tisdag 4 oktober kl 12-18! Sedan packar vi ner och beger oss till Lübeck!

Där hittar ni oss på Schnipp Schnapp Mässan 7-9 oktober!

Välkomna!

// Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar