08 augusti 2016

Kort & Betong

Jag har sagt det förr men säger det igen- Gummiapans stämplar lämpar sig inte bara för kort och layouter utan även för andra material. Då tänker jag ex på betong eller stengips. Här kommer två kort samt två betongalster:

På detta kort har jag använt mönstrat papper från Gummiapans serie Mörk mandelfärgad samt stämplarna Ingen kan vara nere med en ballong samt Liten Love med ballong.

Här har jag använt Gummiapans mönstrade papper från serien Svart grattis på olika språk samt stämplarna Hjärta, Ojämn bård och Skål! Ta mig faan!

Detta tecken har jag gjutit i stengips och sedan stämplat med Gummiapans Du & jag samt Slitna hjärtan. Några småhjärtan har jag sedan målat röda med ProMarker.

Här har jag gjutit en platta i betong som jag målat vit. Jag har även limmat på två ljuslyktor, en ängel och ett hjärta av betong. Som pricken över i har jag stämplat med texten Vänner är som änglar....

Ha det så gott så länge så hörs vi snart igen. =)

Kram Mia/joggemia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar