07 juli 2016

Sommardrinkar/Cocktail

Idag bjuder jag på sommardrinkar!


Jag har valt två av Gummiapans härliga cocktail-stämplar och färglagt dem på olika sätt. Alla färger är Distresser i kombination med lite vit Gelly Roll och skimmer med Wink of Stella Clear och Gold.
Drinkarna är stämplade på kraftigt akvarellpapper och sedan utklippta.



Första drinken "Margarita"är kombinerad med textstämpeln "Drinktext".



Samma drink igen på stämplad bakgrund och en härlig sommartext.
Bakgrunden är "Stor rutig bakgrund". En perfekt bakgrundsstämpel med ett diskret mönster som passar till mycket.


"Gin & Tonic" med samma bakgrund som ovan, men här har jag "maskat" och bara använt en del av den stora stämpeln.


Samma stämpel som ovan men jag tänker mig att drinken innehåller något annat än gin & tonic!

Med den fina stämpeln "Wishing you the best day ever" önskar jag er en riktigt skön dag!

/DT-Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar