20 juli 2016

All you need is.. tea - coffee - wine - Chocolate - LOVE.

 Så blev det min dag igen.. og jeg vil vise et par kort, hvor jeg har brugt de samme stempler.

Now it's my turn again.. and i'll show you some cards, made with the same stamps.


Til det første kort, har jeg stemplet kruset 3 gange, 1 gang på hvidt papir og 2 gange på det mønstret. Derefter har jeg klippet dem alle ud, som 3D-billeder og samlet dem med 3D-skumpuder, og også monteret den på kortet med 3D-skumpuder. Hjerterne og teksten er stemplet direkte på baggrunden, og så har jeg brugt lidt bånd til at give lidt liv til kortet.

For this first card, i've stamped the mug 3 times, 1 on white cardstock and 2 times on the patterend cardstock. I then cut them all out, like 3D-pictures and mounted them with 3D-foam pads, and then mounted it on to the card, also with 3D-foam pads. Hearts and text is stamped directly on to the background, and i added a little string to bring some life to the card.


Her kan man se lagene, som kruset består af. Den lilla baggrund, er skåret med en af diesene fra sættet "Stitched Rectangles".

Here the layers of the mug shows. The purple background is cut with one of the dies from the "Stitched Rectangles" set.


Dette næste kort, er inspireret af  Pinterest, hvor jeg så kopper stablet og tænkte, at det skulle jeg da også prøve med Gummiapans krus. Og jeg syntes selv resultatet blev rigtig fint :)
Her er hvert krus i 2 dele, stemplet på hvidt karton og mønstret, klippet ud og derefter samlet med 3D-skumpuder. Baggrunden er også fra samme dies sæt, som på det første kort og teksten er stemplet direkte her på.

This next card, i found the inspiration on Pinterest, where i saw stacked cups and thought, i have to try this with Gummiapans mug. And i think the outcome is pretty fine :)
Here each mug is in 2 parts, stamped on white cardstock and patterend, cut out and then mounted with 3D-foam pads. The background is also cut with the same dies, as on the first card and the text is stamped directly on it.


Her ses lagene på krusene.

Here the layers on the mugs shows.


Jeg har brugt disse materialer / I've used these materials:

- Krus stempel / Mug stamp, "Stor mugg".
- Hjerte stempel / Heart stamp, "Hjärtan".
- Tekst stempel / Text stamp, "All you need is..".
- Dies / Dies, "Stitched Rectangles", sæt med 8 størrelser / set of 8 different sizes.
- Lilla papir / Purple paper, "Ljuslila serie".
- Gult papir / Yellow paper, "Gul serie".
- Rosa papir / Rosa paper, "Rosa serie".
- Turkis papir / Turquoise paper, "Turkos serie".

Det var hvad jeg havde til denne gang.. ha' en dejlig og kreativ dag :)

This was all i had for you this time.. have a lovely and creative day :)

DT - Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar