06 juni 2016

Blomster / Flowers.

Sommeren er vist for alvor kommet for at blive.. dejligt !!
Det har inspireret mig til et par blomsterkort. Ideen har jeg fra Pinterest, men jeg har forsøgt at give det mit eget præg.

Looks like the summer is finally here.. love it !!
It has inspired me to do some flower cards. I saw the idea on Pinterest, but i have tried to give it my own touch.


På dette første kort, har jeg lavet en baggrund i sort/hvid og derpå fremhævet én enkelt blomst og blade. De farvet dele er sværtet med Distress Inks..

On this first card, i have made a background in black/white and on it, only highlighted a single flower and some leaves. These parts are colored with Distress Inks..


.. derefter monteret på kortet med 3D-klæbepuder, for at få lidt dybde på kortet.

.. and then mounted on the card with 3D foam tape.


Det næste kort er lavet efter samme ide, men alligevel blevet helt anderledes. Her er blomst og blade også farvet med Distress Inks og derefter monteret med 3D-klæbepuder.

The next card is made from the same idea, but yet different. Flower and leaves are also colored with Distress Inks, and mounted with 3D foam tape.


Jeg har forsøgt at gøre det nemt for mig selv, ved at stemple de enkelte dele på et ark karton, sværtet med Distress Ink og først derefter klippet delene ud, for så at montere dem på kortene.

I've tried to do things easy for my self, by stamping the images on cardstock first, coloring it, befor cutting them out and mounting them on the cards.



Jeg har brugt følgende materialer / I've used the following materials:

- Tekst / Text "Live in the moment LOVE life".
- Tekst / Text "FOR YOU with love".
- Stempel / Stamp "Prästkrage".
- Stempel / Stamp "Stort blad".
-Stempel / Stamp "Mellanstort blad".
- Dies "Stiched Circles".

DT - Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar