15 maj 2016

Plantor / Plants

På våren gillar jag att plantera och se hur det växer.
In the spring I like to plant and see how it grows.

Jag gjorde några kort med den nya plantan i kruka.
I made some cards with the new plant in a pot.

Först ett 13,5*13,5 cm med den nya solen:
First a 13,5*13,5 cm with the new sun:


I pratbubblan står det: "Wishing you a happy day!" i himmelsblått.
In the speach bubble it says: "Wishing you a happy day!" in sky blue.

Sedan gjorde jag ett 5*5 cm litet kort med Gummiapans små kortbaser.
Then I made a 5*5 cm small card with Gummiapan's small card bases.


Humlan fick jag sist jag beställde stämplar - så söt!
The bumble bee I got last time I ordered stamps - so sweet!

Sedan kunde jag inte låta bli att visa lite framförhållning...
Then I could not help to show some proactiveness...


Kortet är 10*15 cm.
The cards is 10*15 cm.

Hoppas ni blev lite inspirerade!
Hope you got some inspiration!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar