05 maj 2016

Mall till tablettask och kort från Trelleborgsträffen.

Hej!
Idag visar jag mallen till min workshop som jag hade på Trelleborgsträffen i helgen som var.
Hi!
Today I will show you the template for the litte box I´ve  made in my workshop last weekend at Trelleborgsträffen.


Mallen finns att skriva ut här. For the template click here.
Jag har använt stämplarna "Kärlekspiller" och "Lyckopiller" samt papper i olika färger.
I´ve used the stamps "Kärlekspiller" and "Lyckopiller" with some papers in different colors.

Jag gjorde flera kort under träffen med både nya produkter och gamla, som jag visar här nedan. Använt material står under respektive bild.
I´ve made a few cards at Trelleborgsträffen and I´ll show them to you here below. The stamps and dies I´ve used is listed below each photo.

Material: Stämpel "Grattis" och dies "Crassula" och "Pinus"

Material: Stämplar "Önskar allt gott", "Karamell" och die "Doodlad cirkel" samt mönsterpapper

Material: Stämplar "(S)tänker på dig" och "paraply" (inte i shoppen än/not yet in the shop),  samt mönsterpapper

Material: Stämpel "Grattis" och die "Sedum"

Kram
Hugs
DT-Catarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar