28 maj 2016

Kaffekoppar och regndroppar

Hej!

Idag ska jag visa två kort som jag gjort med lite av det nya materialet som Gummiapan  kommit med. Oj, så mycket roligt!

Hi everyone,

Today I want to show you two cards I made with some of the new material from Gummiapan. The new material is awesome! (as always :) 

På det första kortet har jag använt diesen som gör blad och nya mönsterpapper. Därefter tog jag fram stämpeln "You can't have a rainbow without a little rain" samt de nya regndropps- och paraplystämplarna. Den lilla nyckelpigan är en lite äldre, men ack så söt, stämpel.

On the first card I used leaves from the new leaf die and new design papers. I took out the stamp "You can't have a rainbow without a little rain" and the new raindrops and umbrella stamps. The little lady bug is a slightly older, but oh so cute, stamp. 


Till mitt andra kort använde jag den nya diesen med kaffemuggar och stansade ut muggar och kaffebönor. Till dem passade stämpeln "all you need is" och "coffee" som hand i handske. Även de rektangulära diesen kom väl till pass.

For my second card I used the new coffe mug die and cut out mugs and coffee beans. I thought the stamp "all you need is" and "coffee" fit very well with the cups. I also used the new rectangular dies - love them!   



Ha en härlig helg så ses vi snart igen!

See you soon and have a great weekend! 

// DT-Eja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar