21 maj 2016

Dags för några nya kort/Time for some new cards

Dags för mig att visa upp några nya kort igen.
På det första har jag använt mig av stämpeln "Stor tjock Rudbeckia".
Jag har maskat av stjälken och sen monterat den "upp och ner" så att det ser ut som en kruka med en blomma i förhoppningsvis :-)
Fin ny textstämpel till kortet.
Time again for some new cards from me.
On the first one I ´ve used the stamp "Stor tjock Rudbeckia".
I mask of the stem and then stamp it up side down so maybe it look like a pot with flowers ;.)



Ni har väl alla sett alla de nya underbara diesen som kommit hem till Gummiapan. Jag är galen i dom. Här är två kort jag där jag använt några av diesen.

I hope you seen all the new lovely dies from Gummiapan, I love them.
Here are two cards where I´ve used some of them.

Hät har jag använt en av diesen i setet med namnet Crassula och Stitched Circles.
Here I´ve used one of the dies from the set Crassula and Stitched Circles.



Och sist i dag ett kort där jag använt dien Stitched Squares och den nya lilla söta stämpeln planta samt papper från gummiapans nya härliga färger.
And on the last card for this time I´ve used the die Stitched Squares and the stamp planta and of course some papers from gummiapan.


Tack för den här gången/Thanks for this time

DT-Eva









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar