20 maj 2016

A new love !! ;)

Hej.. så blev det igen min dag her på bloggen. Har du mon set de nye dies ?? Det har jeg.. og må indrømme.. jeg er forelsket :)

Hi.. now it's my day here on the blog again. Have you seen the new dies ?? I have.. and i must say.. i'm in love :)


Det første kort, er med nogle af de nye papirer og tekst af et stempel, samt nye dies.

The first card, is with some of the new papers and some text made with a stamp and new dies.


De pink tekster "knus" og "kram" er standset ud og monteret med 3D klæbepuder. "&" tegnet er stemplet og derefter heat embosset med klar, glitter embossing pulver.

The pink text "hugs" änd "hugs" (in English you would say "hugs and kisses" but these two words both means "hugs" in Danish) is made with new dies and mounted with 3D foam pads. The "&" sign is stamped and then heat embossed with a clear, glitter embossing powder. 


Det næste kort er lavet med rester. Så hvis du som jeg ikke nænner at smide dem ud, så er her en mulighed for at få dem brugt ;) Jeg har samlet dem først og så standset den ønsket størrelse ud med en die.

This next card is made with scraps. So if you, like me, don't like to throw them out, here is a way to use them ;) I first put them together and then used a die to get the size i wanted.


Den pink tekst "tillykke" er også lavet med en af de nye dies og så er den monteret med 3D klæbepuder.

The pink text "congratulations" is also made with one of the new dies and then mounted with 3D foam pads.


Og til sidst, denne skønne lille gavepose.. den er da sød ikke ?? ;)
Jeg har standset den ud med den nye die, i hvidt karton og derefter standset to farvet fronter ud, og limet dem på. Dien passer perfekt på et af mønsterarkene, men jeg ville gerne have hvide sider på min pose.

And finally, this beautiful little giftbag.. it's cute is'ent it ?? ;)
I cut mine in white cardstock with the new die and then cut two colored front pieces out, and glued them on. The die fits the colored papers perfectly, i just wanted the sides to be white on my bag.


Sommerfuglene og tagen er også standset ud med nye dies. Teksten "bare fordi" er stemplet på. Og så har jeg lukket den med en lille sløjfe.

The butterflies and the tag is made with new dies. The text "just because" is stamped. And then i closed it with a little bow.


Dies'ene jeg har brugt er / The dies i've used is:

- Firkanter / Squares "Stitched Squares", 10 størrelser i sæt / 10 sizes in a set.
- Rektangel / Rectangles "Stitched Rectangles", 8 størrelser i sæt / 8 sizes in a set.
- Ovale / Ovals "Stitched Ovals", 8 størrelser i sæt / 8 sizes in a set.
- Sommerfugle / Butterflies "Fjärilar", 4 i et sæt / 4 in a set.
- Tekst / Text "Tillykke" (Danish for congratulations).
- Tekst / Text "Knus" (Danish for hugs).
- Tekst / Text "Kram" (Danish for hugs).
- Gavepose / Giftbag "Påse".


Andre materialer jeg har brugt / Other materials i've used:

- Papirer / Papers "Mörkturkos".
- Papirer / Papers "Cerise".
- Stempel / Stamp "&".
- Stempel / Stamp "Bare fordi.." (Danish for just because).

Håber du fandt lidt inspiration i dette.. og måske du er lige så forelsket i de nye dies, som jeg ?? ;)

Hope you found some inspiration in this.. and maybe you are just as in love with the new dies as i am ?? ;)

DT-Karina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar