16 februari 2016

Födelsedagskort med chipboarddekorationer

Idag visar jag två kort och jag har använt chipboarddekorationer på båda.
Today I show you two cards and I have used chipboard decorations on both of them.

På första kortet har jag använt Luftballong och textstämpeln Grattis och dekorerat med chipboardstjärnor, allt från Gummiapan.
On the first card I have used Luftballong and text stamp Grattis (Congrats) and decorated with chipboardstjärnor (stars), everything from Gummiapan.

Färglagt med Copic/Coloured with Copic:
YG63-67, G21
B00-02-05, C1-2-3


På mitt andra kort har jag använt papper och Grattis i chipboard som kommer från Gummiapan.
On the second card I used paper and Grattis i chipboard from Gummiapan. 

Ha en härlig vecka!
Have a lovely week!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar