25 januari 2016

Glödlampa-CAS

Så blev det tid for mig igen her på bloggen.
I dag viser jeg 2 simple kort med den fine lille Glödlampa, som jeg er blevet helt vild med og hvor der er nogle tekststempler der bare passer perfekt til.
Jeg har valgt at bruge papir fra den gule serie, da jeg synes det passer rigtig godt til.


På det første har jeg brugt:
Ensfarvet papir
Glödlampa stempel
Watts up tekststempel
Har farvelaget med penne fra Copic, i 2 nuancer af gul
Glödlampa er fremhævet med 3D puder


På det andet har jeg brugt:
Chevron papir
Textruta stempel
You light up my Day tekststempel
Og igen har jeg farvelagt med penne fra Copic.
Textruta er fremhævet med 3D puder 

Håber i fik lidt inspiration her fra morgenstunden af
God dag til jer alle 

DT-Rikke



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar