21 december 2015

Snart jul

Äntligen är det den 21 December och 3!! dagar till julafton. I år har jag verkligen varit snäll, den senaste veckan i alla fall. Vi får väl se vad Tomten kan komma med i år?!

Idag tänkte jag passa på att visa er lite blandat, men först börjar jag med årets enkla julklapps-tags

                            




Eftersom jag har en dotter som fyller år i morgon så blir det även 2 olika grattis kort. Det kanske inte är så svårt att se hur mycket hon fyller med tanke på motivet. ;) så nu får vi se vilket som hamnar på paketet i garaget ;)

                           

Allt papper är från Gummiapans beigea serie, och eftersom det blev mycket ytor valde jag att använda många olika stämplar inuti kortet.

                              




 Grattiskort nr 2  är mer inspirerad av en varningsskylt


Orden i korsordet är: familj, femton, år, Ebba, moped (Moppe)


Vill avsluta med att önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott nytt år 2016
så ses vi igen den 21 januari, utvilade och laddade med massor av scrapbooking inspiration.
Kram Malin


Psst, nu vänder det snart och vi går mot ljusare tider, på torsdag är det bara 6 månader till midsommarafton <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar