03 december 2015

Några kort och tags från mig/Some cards and tags from me

Då var det åter dags för ett inlägg i bloggen från mig.
Först ut är ett kort där jag använt mig av stämpeln "Blue Hawaii" och den fina texten "Vinet öppnar hjärtat". Jag har dekorerat med lite utstansade stjärnor och cirklar samt lite glitter och lack.
Time for me again.
First a card with the stamp "Blue Hawaii" and the text "Vinet öppnar hjärtat" (the wine open the heart). I have decoratde with some punched stars and circle and glitter and glossy accent.



Skriv text, ange adressen till en webbplats eller översätt ett dokument.
På nästa kort kort har jag använt mig av den roliga figuren "Alex" och på hans skylt
stämpeln "holy shit you´re old" Gummiapans fina  mönstrade papper och lite
utstansade stjärnor och "paljetter" fick även pryda kortet.
On the next card, I have used the funny figure "Alex" and the text"holy shit you're old"
Gummiapans fine patterned paper, and some stars and cirkles also on the card.



Till sist har jag stansat ut två julkulor och använt två av Gummiapans stämplar på dom,
mellanstor trolltomte och Gittan.
At last two punched christmas balls decoratde with the stamps "Gittan" and "mellanstor trolltomte".



Vi ses snart igen/See you soon again

DT-Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar