05 december 2015

Kvistpapper och Tags / Craft-cardstock and Tags

Hej! Idag är det min tur att inspirera här i bloggen igen.
Hi! Today it´s my turn again to inspire you here in the blog.

Jag har gjort ett kort och några tags med kvist-pappret jag köpte av Jeanette på Trelleborgsträffen.
I´ve made a card and some tags from the craft-cardstock I bought at "Trelleborgsträffen".

Jag har använt många stämplar och embossat dessa i vitt. Stämplarna  är: "Julkula", "Liten julkula", "Snöflinga", "Snöflinga", "Snöflinga" och "Mini snöflinga".
I´ve used quite a lot of stamps and white-embossed them. The stamps are: "Julkula", "Liten julkula", "Snöflinga", "Snöflinga", "Snöflinga" och "Mini snöflinga".

Julkulorna är färglagda med Stabilo Watercolor pencils.
The ornaments is colored with Stabilo Watercolor pencils.


Textstämpeln (finns inte i shoppen än) är embossad i guld på vellum.
The textstamp (isn´t yet available in the webshop) is heat-embossed in gold on vellum.


Detaljer är ditritade med gel-pennor i vitt och guld.
Details are drawn with gel-pens in gold and white.

Jag har också gjort några tags till julens alla paket i samma stil. Här har jag istället använt textstämpeln "God Jul".
I´ve also made some tags in the same style for christmaspresents. This time I´ve used the text-stamp "God Jul".


På baksidan av tagsen har jag stämplat med "Till-Från".
Back on the tags I´ve stamped with "Till-Från".


Till-från stämpeln är väldigt användbar. Här har jag gjort andra tags där jag dessutom använt "Santa was here".
The Till-från (to - from) stamp is very useful. I´ve made some other tags were I´ve in addition used "Santa was here".


Jag önskar er alla en God Jul och ett Gott Nytt År. Jag hoppas att vi ses igen 2016!
I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year and hope to see you again 2016!
Kramar
Hugs
DT-Catarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar