17 december 2015

God Jul/Merry Christmas

Då var det tid igen för mig. Nu hoppas jag att ni alla har det riktigt mysig denna tid på året. Själv älskar jag julen och allt som hör till. 

Then it was time again for me. Now I hope that you all have it really cozy this time of year. Myself I love Christmas and all that goes with it.

Idag tänkte jag visa ett litet julkort som gavs bort igår tillsammans med en liten gåva och det andra kortet är hur mina julkort kommer att se ut för i år. Ja, massproduktion utav julkort, lika men ändå inte lika för dom kommer ändå att se olika ut. 

Today I show you a small Christmas card that were given away yesterday along with a small gift and the second card is how my Christmas cards will look like this year. Yes, the mass production of Christmas cards, similar and yet not the same for them will still be different.


Här har jag gjort ett litet kort där jag använt mig utav gummiapans fina julpapper och sedan en God Jul stämpel även den från gummiapan. Stämpeln har jag stämplat med en guld dyna.

Here I have made a small card which I used Gummiapan nice Christmas paper and then a Merry Christmas stamp also from Gummiapan. The stamp I stamped with a gold cushion.

Detta kort är hur julkorten kommer att se ut i år. Med lite olika mönster på papperna och olika stämplar. Kommer att visa alla nästa inlägg från mig så ni får se hur dom blev.

This card is what Christmas cards will look like in the year. With slightly different patterns of papers and various stamps. Will show all next post from me so you can see how they turned out.

Detta var allt jag hade för denna gång. Nu hoppas jag att ni alla får en riktigt skön och mysig jul och ett gott nytt år så ses vi nästa år. 

This was everything I had for this time. Now I hope you all have a nice and cozy Christmas and a Happy New Year and see you next year.

God Jul och Gott Nytt År

Merry Christmas and a Happy New Year


DT-Jenny S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar