12 november 2015

UPP & NER

Hoppas ni alla är i full gång med era julkort,
precis som jag,
om inte annat så är det hög tid att 
köra igång
nu.

Denna gång har jag gjort två
kort,
det ena UPP och det
andra NER.

Vi börjar med att ta en titt på
det första kortet,där
har jag stämplat
burken
på "rätt" håll
dvs UPP
fyllde på burken med
några snöflingor,
knöt fast en GodJul-tag
med lite snöre


Klippte ut burken och satte den på 3-dkuddar
stämplade JULKRAM
under burken och 
vips så hade jag en burk 
med snö att ge bort
om det skulle bli snöbrist.

Det andra kortet fick burken hamna
med locket
NER, eller kanske  blev den UPP&NER??


I  burken stämplade jag den lilla snögubben
och avslutade med lite 
Fran-tage,
och text
En liten julhälsning
(en av mina favoriter)

Ha det gott och pyssla så det ryker.

Kram Dt-Cathrin

3 kommentarer: