06 november 2015

Næsten som et eventyr / Almost like a fairy tale !!


 Jeg søger tit nye idéer og inspiration på nettet, og den anden dag faldt jeg over nogle kort, som var lavet meget eventyragtigt.. og så måtte jeg straks igang med at prøve selv ;)

I often browse the internet for new ideas and inspiration, and just the other day i found some cards, that had this fairy tale feeling.. og then i just had to try it myself ;)


Jeg fandt en masse af mine Distress Inks frem og så skulle der ellers sværtes, og tones i stor stil.

I pulled out a lot of my Distress Inks and then distressed, and toned big time.


Jeg var også i gemmerne og finde stempler til projektet. Skulle bruge noget, som kunne skabe silhuetter og jeg endte med disse blomster, en enkelt sommerfugl og en lille tekst: "Du er vidunderlig".

I was in my stash to find some stamps for this project. Had to be something that would create silhouettes and i ended up with these flowers, a single butterfly and a small saying: "You are wonderful".


Jeg lavede lidt prikker med en Liguid Pearls og dryssede lidt glitter henover.. for at skabe lidt "glitrende magi" på kortet.

I made some dots with Liguid Pearls and sprinkled it with some glitter.. just to create some "sparkley magic" on the card.


Jeg kunne ikke lade indersiden være helt blank, så jeg stemplede nogle få blomster i det ene hjørne og tegnede nogle tynde streger hele vejen rundt langs med kanten.

I couldn't leave the inside all blank, so i stamped a few flowers in one corner and drew some fine lines along the edges.


Dette kort er lavet ud fra helt de samme principper, bare med andre blomster og en anden tekst: "Bare fordi..", og så selvfølgelig helt, andre farver.

This card is made from completely the same principles, just using different flowers and saying: "Just because..", and of course, completely different colors.


Måtte også lave noget indeni dette kort ;)

Also had to do something inside this card ;)


Jeg har brugt disse stempler / i have used these stamps:

- Stor rudbeckia.
- Liten rudbeckia.
- Stor blåklint.
- Liten blåklint.
- Liten prästkrage.
- Mellanstor fjäril från sidan.
- Tekst / saying: Du er vidunderlig.
- Tekst / saying: Bare fordi..

Håber du kunne li' disse kort.. og måske du også blev ramt af den der eventyr fornemmelse ?? ;)
Med venlig hilsen DT Karina

Hope you liked these cards.. and just maybe you also get that fairy tale feeling ?? ;)
Sincerely DT Karina

1 kommentar: