07 november 2015

Julinspiration!

Hej! Karin här!
Jag är i full gång med julkorten så idag känns det roligt att få bidra med lite julinspiration. Jag har valt rött som tema.

Tre olika kort vill jag visa er.



Gummiapans minsta lilla tomte är en favorit som kommer fram varje år. Jag har färglagt den och sedan klippt ut. GOD JUL-chipboarden har jag embossat med vitt pulver och så lite glitterstänk med Hologram-pulver.




Gummiapans papper i två olika färger. Stjärnan är en dies från Marianne design.




God Jul-bandet är fäst med en röd öljett. Från öljetten hänger en liten bjällra och en snöflinga i metall.




Gummiapans papper och chipboard samt God Jul-stämpel.




Hjorten är målad med ett brunaktigt nagellack och lite guldfärg i kanterna. Under hjorten lite guldtråd.

Ha en riktigt skön helg och lycka till med julkorten!

/DT-Karin






2 kommentarer: