21 november 2015

21 November

Äntligen den 21:e och min bloggdag. Känns som det var länge sedan sist. Men om lite merän en månad är det jul. Nästa vecka ska man äntligen sätta upp adventsljustakar mm <3
Idag blir det julkort som utlovat i bloggen. Hur långt har du kommit med dina julkort?


De underbara monsterna som går lucia tåg. Färglagt med enbart Walnut Stain (distress).


Limited Edition och Tipp tapp... är stämplade i brunt (2a avstämplingen), det underbara pappret med snöstjärnorna är också Gummiapans.



På detta julkortet har jag använt Design L ministämpel. Den är stämplad i brunt och detta är 3e avstämplingen. Då syns knappt linjerna.
En liten julhälsning och pappret är även dessa från Gummiapan. Det vita pappret är embossat med en embossingfolder.

Naturligtvis så måste jag ju få med ett Magnoliakort, ett Grattis kort till min underbara scrappvän som fyllt 70 år. Som jag ska fira lite extra idag. Helt underbart att man är supergoa vänner som delar det mesta och åldern har ingen betydelse.  Jag hoppas att hon tycker om detta kort som har baksidan bombad med olika Gummiapan stämplar.







Önskar er alla en underbar helg, så hoppas jag att vi ses igen den 
21 december.

Kram Malin


1 kommentar:

  1. Fantastiskt snygga kort! Var köper man monster-luciatåget och Design L-stämpeln? Är det Gummiapanstämplar??

    SvaraRadera