06 augusti 2015

Sommerlige CAS cards.

Clean and simple (CAS).. og sommerligt !!

Clean and simple (CAS).. and summery !!

Selv om solen skinner og det er dejligt varmt disse dage, har jeg alligevel været en tur i det kreative hjørne.. jeg kan slet ikke lade være.. og det er der så kommet disse to kort ud af.

Even though the sun is shining and it's hot outside, i have been in my creative corner.. i can't help it.. and it ended up with these to cards.


Jeg faldt over ideen til baggrundene på nettet og så fandt jeg resten i gemmerne af stempler.

I saw backgrounds like these on the internet and then i found the rest in my stash of stamps.


Tekst og figurer er stemplet og skåret/klippet ud, og derefter monteret på kortet med 3D-puder, for at give en lille smule dybde.

The text and images is stamped, then cut out and mounted with 3D foam tape, to create some depth.


Og så har jeg.. selvfølgelig.. også stemplet lidt inde i kortet også ;)

And then i stamped some images inside the card to.. of course ;)


Helt de samme teknikker er brugt på dette kort også.

I used all the same techniques for this card to.


Dette kort fik selvfølgelig også lidt hjerter indeni.. jeg kan jo slet ikke lade være ;)

This card also got some hearts inside the card ;)


Stemplerne til det grønne kort er / stamps for the green card is:
- Mellanstor fjäril, 11050303.
- Liten fjäril, 11050304.
- Mellanstor fjäril från sidan, 11050310.
- Tekst "Without change there would be no butterflies", 15060304.

Og så har jeg brugt Distress Ink / and then i've used Distress Ink:
- Old Paper.
- Peeled Paint.


Stemplerne til det lyserøde kort er / stamps for the pink card is:
- Slitna hjärtan, 14030301.
- Hjärta 47 x 31 mm, 15030304.
- Hjärta 27 x 22 mm, 15030708.
- Litet hjärta 15 x 10 mm, 15030307.
- Tekst "I love you always", 15030408

Og så har jeg brugt Distress Ink / and then i've used Distress Ink:
- Worn Lipstick.
- Aged Mahogany.

Tak for din tid her på bloggen.. håber at du finder masser inspiration herinde.
Rigtig god sommer :)

Med venlig hilsen Karina DT.

Thank you for spending time here on the blog.. hope you find lots of inspiration in here.
Have a great summer :)

Sincerely Karina DT.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar