17 augusti 2015

Några små kort och ett tackkort/ Some smal cards and a thank you card

Denna gången tänkte jag visa er några små kort som jag har gjort som kan vara bra att ha.
Enkla kort som säger mycket

This time I will show you some small cards that I have done that can be good to have.
Simple card that says a lot

Korten är i storleken 5x5 och färdiga stommar finns att köpa i webbshoppen.
Det blev ett litet julkort och ett litet sommarkort. 

The cards are of size 5x5 and finished frames are available in the webshop.
It is a small Christmas cards and a small summer card.

Stämplar/Stamps

På julkortet har jag målat med Distress Markers och sedan lagt lite stickles för att få det glittriga.
Jordgubben har jag stämplat på gummiapans röda enfärgade papper och det småprickiga pappret från Oliv serien. Sedan klippte jag ut dom olika delarna och passade ihop dom på kortet.

The Christmas Card I have painted with Distress Marker and then put some stickles to make it sparkly. The strawberry I stamped on the gummiapan red solid colored paper and the little dotted paper from the Olive series. Then I cut out the different parts and fit them together on the card.

Nästa kort är ett kort som gavs till en av fröknarna på förskolan där min dotter slutat tillsammans med en lite present. 
På dom streckade linjerna har jag satt lite rhinestones. Det mönstrade pappret är från mörk mandelfärgad serie

The next card is a card that was given to one of the teachers at the preschool where my daughter ended along with a little gift.
On they dashed lines I have put some rhinestones. The patterned paper is from the dark almond-colored series.

Stämplar/Stamps

Hoppas ni gillar detta/Hope you enjoy it

/Jenny S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar