02 augusti 2015

Lite kort / Some cards

Idag blir det åter igen kort och tags!
Today I will show some cards and tags again!
Jag gillar paper-piecing så det har jag gjort på dessa korten:
I like paper-piecing so that is what I have done on these cards:


Jag gjorde även en liten dubbeltag med en glass.
Med dubbeltag så menar jag ett dubbelt kort med hål i den vikta kortsidan.
Jag brukar dela en 10*15 cm kortstomme i tre lika delar så de blir 5*10 cm.
I also made a small double-tag with an ic-cream.
With double-tag I mean a double card with a hole in the folded end.
I normally cut apart a 1+*15 cm card base in three equal parts sized 5*10 cm.


Och så ett kort med en massa Hej!
And finally a card with a lot of Hej (Hi in swedish)!


Hoppas ni gillar detta!
Hope you like this!

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar