23 augusti 2015

Hej på er.
I går var vi på Liseberg. Vi och några tusen till :)
En härlig dag med fantastiskt väder och massor av roliga åkattraktioner.
Jag har åkt Atmosfear och vi fick med oss en STOR Daim hem, men sötast var nog lille Vincent när han fick smaka på storebrors spunna socker.
Det fick bli en LO.

Jag har gjort bakgrunden med Gummiapans stämplar "sliten bikaka" och "negativ". Jag har stämplat med svart Staz On samt två olika distresser: Tumbled glass och cracked pistachio. Dessutom använde jag en stencil och målade lite bikaka med Reliefpasta.
Gummiapans chipboardpilar har jag färglagt med båda distresserna och sedan embossat med Iris Glimmer.
Fotomattor och remsor av gummiapans papper. Dessutom några små ord här och var.
Och så här blev resultatet:

Kram till er alla
DT-Peggy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar