26 augusti 2015

Ett presentset och två kort/A gift set and two cards

Ja då var det min tur igen att blogga / My turn to blog.

Jag börjar med att visa upp ett "presentset" jag gjort.
Så kul att kunna kombinera stämplar som finns i olika storlekar.
Här har jag gjort ett kort cirka 9x9 och en "postithållare" till detta.
Jag har använt mig av "mellanstor glass i strut" och "liten glass i strut".
First out is a "giftset" with a card 9x9 cm and a "postit holder".
I have used  "mellanstor glass i strut" och "liten glass i strut".



Alltid bra att vara ute i god tid med sina julkort eller hur?
Här använde jag stämpeln "julklappssäck" och texten "god jul".
Always good to be out in time with your christmas right?
Here I used the stamp "julklappssäck" and the text "god jul".

På det sista kortet för denna gång har jag använt mig av stämpeln "spretig blomma"
och den fina texten "a little birdie" som jag kompletterat med lilla "pixie".
At the last card I used the stamp "spretig blomma" and the text "a little birdie"
combind with little "pixie".

Tack för titten!
DT-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar