23 juli 2015

Hej på er :)
Vi är kvar i sommarstugan och njuter, ännu några dagar, av vår semester.
Bad, äventyr, bär- och svampplockning mm.
Stugan är väldigt liten, så det jag kunnat ta med i pysselväg är minimalt. Det fick bli min pärm med Gummiapanstämplar, några papper, vanliga tuschpennor, washi och en sommardagbok.
Idag bjuder jag på tre uppslag ur denna dagbok.

Det är faktiskt riktigt roligt att småpyssla på det här sättet och när jag väl kommer till denna sommaren i mitt vanliga album, så kommer jag att ha bra koll på vad vi gjorde, när och var.
Jag skriver även mer personlig text på vissa sidor i dagboken.

Hoppas att det kan inspirera någon.
Scrapbooking måste inte alltid vara så mycket, så avancerat och ta så lång tid. Ibland är det kul när det är riktigt enkelt och kan njutas av på altanen i en liten stuga, långt ut i skogen.
Massor av glada sommarkramar till er alla
<3
DT-Peggy

Alla stämplar och mönsterpapper kommer från Gummiapan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar