25 maj 2015

My first DT-projekt


Vi har fått in ytterligare en tjej i vårt nya DT och som kommer från Danmark. Idag bloggar hon för första gången men innan ni får se vad hon gjort så vill vi presentera henne.
 Säg hej eller davs till

RIKKE

 Mit navn er Rikke, jeg er 30 år og bor i Roskilde sammen med min kæreste og vores 2 drenge.
Jeg stiftede første gang bekendtskab med scrapverdenen, da jeg startede på min arbejdsplads i 2009. Her mødte jeg, ja min navnesøster Rikke, som hurtigt fik mig ind i en verden som skulle vise sig at passe helt perfekt til mig. Et sted hvor der er hygge, plads til alle og selvfølgelig et sted hvor kreativiteten får frit løb.
Det var også på Rikkes messe, Scrap-a-mania, jeg mødte Gummiapan for første gang og  var med det samme fuldstændig forgabt i deres papir og stempler, lige min. Så der blev handlet ind med det samme til fremstilling af kort.
Min stil vil jeg beskrive som stilren og simpelt når jeg laver kort, når det er albums bliver der pyntet lidt mere.
Jeg er utrolig glad for at få lov til at være en del af Gummiapans designteam og ser frem til et godt samarbejde med de andre designer, samt vise jer min stil.


Välkommen till Gummiapan!

**********************************************************

So... it's my day where I'll show you my first DT projekt.

I have chosen to make name tags, to my nieces of the major chipboard that I have decorated with patterned paper, small chipboard houses and chipboards in different designs.





I have given the letters slightly glossy accent and stamped with text on the small chip boards .
All stamps, paper and chipboard is from GA

DT-Rikke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar