23 maj 2015

Du & jag

Hej.
Idag är det den 23:e och "min" dag här på bloggen :)
Jag vet att vi inte skulle börja förrän i juni, men jag fick hem mitt fantastiska DT-paket härom dagen var ju tvungen att leka lite med nya stämplar och papper.
Det blev en enkel LO med mig och en av mina söner.
Today it´s the 23th and "my" day here at the blog.
I know that we wasn´t supposed to start until june, but I recieved my fantastic DT-present the other day and I just had to play with my new stamps and papers.
The result is a LO with me and one of my sons.



Jag har använt bakgrundstämpel "sliten bikaka", tre olika textstämplar och mönsterpapper från Gummiapan.
Älskar mina nya produkter!!!

I used four diffrent stamps and one paper from Gummiapan.
Love my new Products!!!

Hoppas ni har en härlig helg
Kram
DT-Peggy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar