27 april 2015

Nya Designteamet Sverige 2

Då kikar vi igång en ny vecka och vi fortsätter med att presentera nya medlemmar i Gummiapans Designteam och först ut idag är:


PETRA



Jag heter Petra och jag är en kortmakare i mina bästa år. Jag gillar att göra Rena Och Enkla kort och då passar ju Gummiapans stämplar perfekt. Dessutom tycker jag det är kul att delta i kortutmaningar på Facebook där vi kanske redan har setts. Jag gillar även att gå på pysselträffar och skapa tillsammans med andra. Jag bor med min familj (en man och två tonåringar) i ett hus i Göteborg.

Jag har en blogg som jag försöker hålla uppdaterad: bobergsblogg.blogspot.se.


PERNILLA


Jag är en 45-årig tjej som kallas för Pillan.
Började scrappa lite smått för ganska exakt 5 år sedan och gör i stort sett bara kort. Min stil tycker jag är ganska enkel, men ibland är det kul att göra något lite extra utöver det vanliga. Förra året började jag färglägga med Copics, men tyvärr jag har inte så mycket tid jag skulle vilja ha till att öva… Finns så mycket mer att lära sig och det är ju också det som gör den här hobbyn så kul, det finns alltid nyheter och nya tekniker att prova om man vill.
Jag har också fått många nya härliga vänner tack vare detta och det är så kul!
Min blogg finns här: http://pillan-pillan.blogspot.se/ 


EJA


Jag heter Eja och jag har fått den stora glädjen att vara med i Gummiapans designteam det kommande året. Det ska bli så roligt!
Lite om mig: jag är 38 år, bor med min make och mina två barn i Oxie och jobbar som administratör på en skola i Malmö. Jag började scrappa efter att min dotter fötts 2010, då jag tänkte göra ett album till henne. Tyvärr visade det sig att jag inte kunde välja bland bilderna och ett album med 2000 layouter (för det första året) kändes inte riktigt rimligt ;)  Därefter har jag mer gått över till att göra kort, bygga ihop 3D-saker i papper, altra och färglägga. När det gäller min stil är den hyfsat varierad, allt från färgglatt till shabby chic/vintage och steampunk. Favoritdekorationer är utan tvekan blommor, blommor kan man ha på allt! Jag tycker att det är roligt att prova olika stilar och utmana sig själv.  
Min bloggadress är: timewater.se/blogg.



Känn er varmt välkomna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar