06 november 2014

Härliga bokstäver och annat

Här är ett nytt kort där med det nya, härliga alfabetet (order HEJ). Det finns i två storlekar, jag har använt det lite större av dem. Jag har målat bokstäverna med Distress Ink i färgen Picked Raspberry och klippt ut dem.Jag matchade dem med en textstämpel.

Som bakgrund har jag stämplat Stor rutig bakgrund på Kraftfärgad cardstock. Texten limmade jag fast på två pratbubblor. Nedanför dem blev det en remsa av Småprickigt svart papper, som jag lindade en bit rosa twine runt och knöt fast i pratbubblorna. Nedanför pappersremsan stämplade jag mini-mini hjärtan på rad flera gånger och färglade med rosa. Längst ner sitter två hjärtan som jag har stämplat på Pratbubbla kvadrat (och sen klippt ut) för att få mönster på dem.


Stämplar:
Alfabet
Stor rutig bakgrund
Pratbubbla rektangel
Pratbubbla kvadrat
Ville bara säga...
Mini-mini hjärtan på rad
Litet enkelt hjärta

Övrigt material:
Småprickigt svart papper
Bakers Twine- Raspberry
Distress Ink - Picked Raspberry

//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar