24 juli 2014

En layout och tre kort

Trots sommarvärmen kan jag inte låta bli att sitta inne då och då för att skapa med Gummiapans stämplar. De scrappar ju nästan sig själva. =) 

På detta kortet har jag stämplat Trädstam, Stort blad samt Mellanstort blad på ett papper, färglagt och klippt ut dem och limmat på kortet. Detsamma har jag gjort med underbara Helge fast dem har jag fäst med 3D-kuddar. Jag har även använt textstämpeln Tack för en underbar dag!


Här är ett stilrent kort där jag endast använt Gummiapans mönstrade papper Storprickigt, Småprickigt, Smalrandigt, Stjärnor samt En mormor.... och Stor label


Ännu ett mycket enkelt kort. Jag har stämplat bakgrundsstämpeln Slitna stjärnor på Kraft cardstock, stämplat på vissa, färglagt andra, klippt ut och monterat med 3D-kuddar. Jag har även ritat streck runt stjärnorna. Textstämpeln är Sikta mot stjärnorna....

Stämplar jag använt på denna layouten är: Live happy, 2014, Tab, Slitna cirklar, Prickad minicirkel samt Liten prickad cirkel. Jag har även använt Gummiapans mönstrade papper Storprickigt samt Småprickigt

Kram Mia/joggemia

2 kommentarer: