31 juli 2014

4 nya DT-alster

Kreativiteten fortsätter att flöda. Här kommer 3 nya kort och 1 layout:


Mycket enklare och stilrenare än så här kan det nästan inte bli. Jag har använt Gummiapans mönstrade papper Smalrandigt, texten Inte bara ett år äldre.... samt Stor fjäril som jag stämplat på annat papper, klippt ut och monterat med 3D-kuddar för lite extra liv


Även här har jag använt Gummiapans mönstrade papper, denna gången Storprickigt. Själva hjärtanballongen är stämpeln Hjärtformad ballong som jag klippt av snöret på för att istället stämpla texten För långt borta... som "ballongsnören". På ballongerna har jag även tagit på 3D-lack för extra glans


På detta kortet har jag stämplat Stor vimpel på Gummiapans mönstrade papper Småprickigt, klippt ut och satt fast på kortet. Hjärtanet är Enkelt hjärta och texten Lycka är.... 

Stämplar på denna layouten är 2014, Sifferserie, Halv label, Vimpel med bård, Vimpel samt Liten vimpel

Nu blir det inget mer från mig på ett par dagar. Helgen ska tillbringas i husvagnen. =)

Kram Mia/joggemia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar