02 januari 2013

ÅRETS FÖRSTA TÄVLING!

Ja, jag tänkte; varför inte en skisstävling?
Tolka någon av de två skisserna - eller kanske båda? Välj själv om du vill göra ett kort eller en layout! Vrid och vänd hur du vill - enda kravet är att du ska ha använt dig av en stämpel från gummiapan!!!





Ladda upp ditt alster på gummiapans sida på facebook!

Vi kommer att utse 2 vinnare som vinner de nya stämplarna som vi släpper alldeles strax...

SISTA DATUM ÄR LÖRDAG 12 JANUARI KL. 21,00

Lycka till :)

2 kommentarer:

  1. Jag vet att tävlingen redan är avslutad, men jag har ändå gjort en tolkning av Er skiss (den översta). Vill Ni kika så finns den här: http://kickiskaos.blogspot.se/2013/01/tolkning-av-skiss.html

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Tack för inspirationen till mitt kort! Har inpirerats av skissen i ett dopkort i min blogg
    Ängens blommor
    Kramar
    Elin

    SvaraRadera